From: ARIEF <ariefb...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 28 Aug 2010 15:16:45
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] KKM2010; Manunggu Jawaban Sanak Edy Utama

Assalamu'alaikum w w...

(masih dalam rangka berandai-andai)

Manyalo ambo saketek Da Riri. Kalau memang akan ado Ota Ota Tangguang,
dan ado panitia nyo, ketua SC bagai lah ado, NAN JATAH TUKANG SORAK,
jan di ambiak aliah dari ambo.
Iko KUDETA namonyo tu.

Ciak lai, ambo dak picayo jo da riri utk jadi tukang sorak doh. Dak
ter uji di panta ko.
Katiko da riri jd tukang sorak, lah 3x katidiang bajalan, kurang juo
doncek baru.
Ratak tangan da riri tu dak di tukang sorak doh.

Dak do cito, jatah tukang sorak tatap di ambo.

Sekian tarimo kasih
(mode on "taburansang)

Wass w w

Arief rangkayo Mulia

On 8/28/10, Riri Mairizal Chaidir <riri.chai...@rantaunet.org> wrote:
> [...]
> lain, katokanlah Uda Taufiq ketua SC, Ambo tukang sorak, Jepe komandan
> lapangan (sekali lagi, kalau berimajinasi boleh donk).  Kemudian namanya
> bukan Kongres, tapi Ota Ota Tangguang (kato Jepe), atau loka karya lah,
> buliah agak ilmiah, kemudian contentnya awak pinjam draf 18 pak Saaf (yang
> manuruik ambo telah "dites" di Palanta ko), apakah tetap akan  ada
> penolakan?
>

> Kaduo, kalau penyelenggara sekarang membatalkan rencananya, dan awak batigo
> pun ndak sempat (he he). Lai kok lah ado pihak lain nan namuah dan
> "diijinkan" menyelenggarakan acara sejenis?

Arief Budiman S
HP : 0813 1600 7756

[...]
mengganti subjeknya.