________________________________
Dari: iqbal rahman <yesbon...@yahoo.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Ming, 12 September, 2010 07:18:47
Judul: Re: [...@ntau-net] Kegagalan KKM atau Belum? ---> Aaa  Juo Lai....????

Assalammualaikum  Wr Wb.

Dunsanak Kasadonyo.

Dalam keluarga ambo bilo ado buah kecek dilua rapek keluarga  ( Demokrasi ) nan
indak satuju jo hasil keputusan  basamo , Mamak laki-laki ambo  cukuik  bakato
..

"  Aaa  Juo  Lai .  ? . kan alah di garih basamo-samo .. jaan  di ungkai-ungkai
juo , kato sapihak kato sabalah kato basamo nan di karajokan, ibarat naiak
sampan arah mandayuang harus samo apalai ado nan  maoyak bisa karam sampan
indak samapi ka tapian ."

Baitu juo KKM alah jaleh ado kaputusan basamo  Aaaa  Juo Lai  ?... baa kok di
oyak-oyak juo , seolah-olah kalau indak kkm Minangkabau ko pasti runtuah.

Salam dan Eid Mubarak

Iqbal Rahman
L.58 Padang.