________________________________
Dari: azmi abu kasim azmi abu kasim <azmi_libra_kenc...@yahoo.co.id>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Sen, 18 Oktober, 2010 12:51:42
Judul: [...@ntau-net] Kata bersayap

Assalamualikum w.w.

Pak Suhaimi, Mak Ngah sarato dunsanak di palanta nan ambo horamati.

Ambo jadi tertarik untuak  mancubo manulih tentang Folosifi ba-alang-alangdi
ranah Minang, nan ambo tulih hanyo sesuai dengan nan ambo ketahui, mungkin ado
pulo tukuak tambahnyo dari Pak Suhaimi mak Ngah dan  dunsanak di palnta, ambo
sampaikan sbb:

Dikarang tunggak jo bingkai,
Ba atok karateh ambun,
Lakek taraju tali tigo,
Dilapeh sadang bak kini
Inten ka padang ka dataran

Lah tibo alang-alang diateh
Badan jauh bunyilah ampia
Raso katagang di kanduri,
Raso kakandua di tagangi,

Kok tagang jan sampai mamutuih,
Kok kandua jan sampai bajelo,
Basaua banang diateh
Ujung jari marasokan

Kok kusuaik banang dibawah
Basamo-samo manyalasaikan
Kusuik di ujung tali
Babaliak kapangka tali

Jan abih  banang di kumpalan,
Tingakan juo agak sagulung
Nyampang  tibo angin manggilo
Atau datang badai mangamuak
Di sinanlah kagunonyo

Alang-alang simalin deman
Bari ba ikua bakapalo
Taganang aia di lautan
Baribahulu bamuaro
Sakitu sajo dari ambo, mohon maaf bilo kurang berkenan dan tarimo kasih ateh
sagalo peratian.

Aslm,

Azmi Dt.Bagindo

________________________________

> [...]
>Gala den si Lambuik
>Ado duo aratinyo
>Kareh den malambuik
>Lambuik pulo dalam bacinto
>hep tah… hep tah, hep tah …
>Malam jahanam, indak den lupo
>Di hari denai basandiang duo
>Tigo baleh jantan nan manyeso
>Abih den hadang kasadonyo
>Lah nyato kito iyo samo kareh
>Indak lah guno hampeh mahampeh
>Elok lah dandam kito habisi
>Kasiah jo sayang kito muloi …
>(Dinyanyikan oleh Elly Kasim, Sumbangan Lirik oleh Inyiak Darwas, Revisi oleh

Bukittinggi