From: Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 25 Oct 2010 23:40:38
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Magnitude 7.5 - KEPULAUAN MENTAWAI REGION, INDONESIA (09:42:25 PM
 )RE: [...@ntau-net] Cerpen 'GEMPA'

Ado info dari nagari2 lain di Pariaman, Pak Darwin? A,bo cubo kontak gaek ka
Sunua, tapi ndak bisa masuak. Kalau ado info, mohon dibagi2.

Salam,
Suryadi

Dari: Darwin Chalidi <dchal...@gmail.com>
Judul: Re: Magnitude 7.5 - KEPULAUAN MENTAWAI REGION, INDONESIA (09:42:25 PM
)RE: [...@ntau-net] Cerpen 'GEMPA'
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Senin, 25 Oktober, 2010, 10:28 PM

Alhamdulillah & Wasyukurillah kami terima khabar bahwa gempa ini tidak
memberi kerusakan di Balai Kuraitaji Pariaman lokasi Tegakkan kembali
surau paninjauan.