Oiyyaiiyaay...
Takalicau. Nan kini tampaknyo iyo indak taleso. Mudah-mudahan ado juo
masonyo nanti awak basuo, antah dimaa, antah di Gunuang Pangilun
mancaliak urang Heptah-heptah atau di maa.

MakNgah impikan, Mudah-mudahan Pihak-pihak yang konsern  di Padang
namuah mambangun  Park di Gunuang Pangilun dan mambuek jalan-jalan
akses lakeh-lakeh untuak lari kateh kalau ado gampo/tsunami.

Tapi ado indaknyo Tsunami nanti, Park tu akan potensial untuak
Masyarakat Padang, untuak rekreasi dan ekonomi.
Pamandangan pasti rancak mancaliak lauik basa dari Gunuang Pangilun
tu ...

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif