Sanak ambo Dasriel,

Kalau dek ambo, ambo nikmati sajo kurenah sanak kito di RN ko nan
bamacam alirannyo. Nan jaleh bagi ambo nan saumua jaguang alah
marantau, RN ko iyo manambah wawasan keMinangan ambo nan akhirnyo
manambah kacintaan ambo ranah bundo. Nan indak kalah pontiangnyo
adolah dek RN batambah dunsanak awak dek silaturahmi menjadi terbina.

Perumpamaan pa kabalai nakan ambo Jepe memang pas bana. Dan
perumpamaan sanak ambo Dasriel kadirinyo bialah manjadi mantimun
bungkuak tantu indak pas.

Diantaro nan betah di palantoko bialah ambo masuak surang. Insya Allah
cando 2 jari manih nan indak bisa tapisah, dek ambo berusaha dan
maanggap RNko manjadi suatu amal ibadah.

Dan judul "indak bamutu" ko manjadi bamutu jadinyo.

On 1/30/11, dasrielno...@yahoo.com <dasrielno...@yahoo.com> wrote:
> Tarimo kasih sanak Jepe ateh curai pandapek nan boneh ko
>
> Nan ambo mukasuik nan indak bamutu (hanyo manuruik ambo pribadi, ndak usah
> diikuti) adolah bahan nan rasonyo kurang bamanfaat untuak umum
>
> Ambo pernah curhat pribadi ka sanak Riri (melalui japri) bahaso ambo ko
> "bodoh" manyikapi postingan di RN
>
> Makonyo mohon maaf ambo jarang posting dibanding sekitar 10 urang anggota RN
> nan actif, nan selalu namonyo muncul
>
> Ambo manyimak Dewan Pakar RN iko (maaf iko istilah ambo pribadi untuk ambo
> pribadi pulo), nan selalu posting untuk semua topic beliau2 paham betul,
> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta,
kini Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada menjadi
sebatang lidi"