ambo cubo mangambangkan dari jawaban Mak Dasriel

patokan 100
96 x 96, kurangnyo 4. dikuadratkan = 16
96 - 4 = 92.
96 x 96 = 9216

jadi rumusan caro amak-amaknyo eh:
ruas pertamo: angko nan dicari dikurang salisiah angko tu dari 100
ruas kaduo: kuadrat salisiah angko tu dari 100

alhasil:
94 x 94 = 8836
97 x 97 = 9409

dan seterusnya...