________________________________
Dari: Sutan Sinaro <stsin...@yahoo.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Dikirim: Jumat, 25 Maret 2011 17:17
Judul: Tunggu dulu Re: [R@ntau-Net] IMG-20110319-00011.jpg

Oiit ... tunggu dulu lampang malampang ko...
awak iyo lah jadi urang gadang-gadang se sadonyo...
Dan manjadi urang gadang ko, atau manggadang-gadang ko murah... mudah..
Sado urang pandai...
Cubo pulo jadi urang ketek...
Ndak ditinjau dulu apo nan tajadi ?.
Bara urang pigawainyo ?, po urang nan bakarajo ?.
Karajo mambarasiahan WC tu ndak sado urang namuah tu do.
Bara gaji nan diagiahan ka mereka ?.
Main lampang2 se..
Kok tibo di awak jadi anak apak tu,
Sudah lah rang gaek awak amuah karajo takah itu, dek pitih ndak ado,
eh apak awak kanai lampang pulo ?... bara kasadiah hati..
Takah itu kah urang awak kini ?,
Ndak usah ditanyo soal kemanusian atau perasaan, kama pai raso badunsanak
kini ?.
Ndak sado urang sanang do sanak oiii...
Kok ditanyo dek Tuhan Allah isuak,.. apo la ka jawek ?.

Wassalam

St. Sinaro