From: Darwin Chalidi
Sender: rantaunet rantaunet
To: rantaunet rantaunet
ReplyTo: rantaunet rantaunet
Subject: Re: Fw: Bls: Tunggu dulu Re: [R@ntau-Net] IMG-20110319-00011.jpg
Sent: Mar 25, 2011 20:46

Sato sakaki urusan Lampang malampang iko sanak palanta rn.
Kalau bisa MAPPAS datang kakantua pusat Angkasa Pura I nan membawahi
BIM. Insya Allah akan direspon dgm baik karena kantor pusat AP I
paralu juo masukan customer mereka.
Slm Darwin Chalidi

On 3/25/11, Dr Saafroedin Bahar <saafroedin.ba...@rantaunet.org> wrote:
> Kalau alah dilunakkan gigi pado lindah, indak barasiah juo, iyo paralu ado
> nan dilampang, Sanak Sutan Sinaro. Karano ambo nan maanjurkan, ambo siap
> tangguang jawab, asa barasiah toilet BIM tu. Ambo alah sabana jajok.
> Saafroedin Bahar. Taqdir di tangan Allah swt, nasib di tangan kita.

Saafroedin Bahar  Taqdir di tangan Allah, nasib di tangan kita.