Mungkin dahulu, iyo, awak manganggap Urang Minang disegani dek urang lain di
lua tampuruang. Tahun 1965 ambo di Aceh, sempat bajalan-jalan dibawo kuliliang
dek Sekretaris Gubernur. Dalam pajalanan ambo agaka bangga manganggap Urang
Awak memang disegani Urang Aceh. Tapi dalam satu komentar Pak Zakaria
Sjamsuddin nan mambawo ambo tu, "Ya Pak, dahulu!". "Sekarang tidak! Sejak
Peristiwa Jeumpa Aceh, pandangan Orang Aceh kepada Minang jauh berubah!"

Kini, tangiang-ngiang dendang Siti Nurhaliza dalam Kaparinyo, "Alam terkembang
berubah-ubah... "
http://www.youtube.com/watch?v=KeinfXrY5T0
Salam,
--MakNgah