Pak Ramadhanil ..di berita tuh ndak jaleh pak..apokah beliau sebagi
pemakalah,keynote speaker, makonyo ambo pertanyakan....seminar insentif iko
apo....., sia nan mangadokan dan apo posisi dari pak gubernur dalam seminar
tsb....?, bisa sajo beliu diundang hanyo sekedar untuk membuka acara
tersebut....?

jadi nan ambo tangkok...informasi nan disampaikan ndak langkok dan
jelas....tapi disertai dengan menyudutkan gubernur....? kito bukan dalam
posisi membela siapa2 juga kok pak......berharap sajo agar informasi nan
diberikan beirmbang....

salam
Ephi Lintau (35)