From: mulyadi yuli <mulyadiy...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 11 Jul 2011 16:35:58
To: <rantaunet@googlegroups.com>; RGM GM<rgm...@yahoogroups.com>
Subject: Re: Re: [R@ntau-Net] H.Ermansyah Jamin Ketua Gebu Minang Periode
2011-2016

Nan batua adolah terpilih dengan suara mayoritas (terbanyak) sebanyak 60 suaro
dari 90 total suaro nan masuak ka meja Pimpinan Sidang. Seperti sabalunnyo ambo
laporkan bahwa Peserta nan mempunyai hak suaro hadir sabanyak 68 urang dari 80
undangan nan disebarkan (info nan disampaikan salah seorang Pimpinan Sidang
Sementara/SC pada saat pembahasan Tatib).

Tentang calon lain seperti Syahrudin Ismail Dt.Bagindo Malano (Ketua Umum BMKM
Sumsel) nan mandapek 12 suaro tersingkir dek karano indak memenuhi persyaratan
tambahan Ketum harus berdomilisi di Ibukota Jakarta.

Sementara calon dari generasi mudo M.Raffik (Ketua Umum DPP IPPMI) nan mandapek
11 Suaro menyatokan mengundurkan diri setelah perhitungan suaro.

Demikian sekedar penegasan dari info sabalunnyo nan alah ambo sampaikan bagi
nan
alun mambaconyo (liek email ambo sabalunnyo).

Wassalam,
HM Dt.Marah Bangso (54+)