KA Wisata Padang-Pariaman juo disubsidi Pemkot Pariaman.

On 8/4/11, asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang,
nanang, nanang <asfarinal2...@yahoo.com> wrote:
> Mambaco tulisan Sutan (Dedy), Mak Itam dan Loko tua yg dioperasikan Pemko
> Solo
> samo sajo. Biaya operasionalnyo disubsidi oleh pemerintah daerah. Keberadaan
> Mak
> Itam, baik yg di Sawahlunto samo di Solo tak lebih dari icon kota utk
> menarik
> minat berwisata kekotanyo. bedanyo ciek, nan diawak masih disubsidi pakai
> rupiah, sedangkan di Durango ko pakai dolar he....he............Kok Sutan
> ado
> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA
"Kepedulian terhadap ranah Minang adalah salah satu misi RantauNet. Yayasan
Palanta RantauNet (YPRN) dimaksudkan untuk menyalurkan kepedulian itu.
Salurkan zakat, infaq dan sadaqah sanak antaranya melalui YPRN, rekening No.
0221919932 Bank BNI"