Wah, tarimo kasih Evy jo Lenggo. Baru kali iko ado Facebooker nan manyatokan
taruih tarang pengagum barek KKM (nan tapaso diganti jadi SKM GM). Kalau Lenggo
ingin mambaco hasilnyo, silakan dicaliak di pakguruonline, atau langsuang
di-download dari http://download-bse.blogspot.com/ atau
http://newsletterdisdik.wordpress.com/download/. Kok nyampang indak bisa juo,
tolong alamat e-mail Lenggo. Nanti ambo kirim langsuang.
Wassalam,