@Pak Afj

Iyo..lai bakunjungi  nan Pak Afj rekomendasikan tu, ambo jo klga lah menetap
sajak akhir juni lalu ∂ï Balikpapan

Ambo suko jo kota ko, barasiah, nyaman dan tertib sarato lalu lintas relatif
lancar dan indak semrawut

Kota ko toporagphinyo agak berbukit2 juo ∂ï babarapo sisi dan ∂ï pesisir garis
pantai udaro masih barasiah dan full AC (Angin Cuek) beredar dan bergerak bebas
:-)

Pokoknyo kota Blpp ..cukuik mambuek kito sanang tingga disiko

@Prof Danil

Insya Allah memang ado rencana tapi ka SulSel he he..dicubo pulo naik kapa dari
siko basantai2 murah meriah..ka Palu (SulTeng) dalam wakatu dakek alun tapikia
lai

Kok ka Blpp-Samarinda Prof ado tugas dan penelitian kontak2 ambo yo

"Botak mambotak" hutan he he..nantilah wak carito yo..gak panjang kajinyo

Salam

Jepe
Powered by Telkomsel BlackBerry®