Tarimo kasih Angku Nofrins. Memang sangajo indak MakNgah sabuikkan namo; baliau
indak Konco MakNgah doh, tapi Dunsanak. Kalau Angku Nofrins memang alah panah
ka Sicamin, Bandabaru sabalah ka puun, cuma sabateh pimatang jo Sicamin...

Tatumpang salam ka Angku Mirza Taher. Komunikasi SMS lai tapi kadang-kadang
macet.

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif