Sanak,

lah ambo sigi nan ado di link tu, indak bantuak tu lirik lagu nyo doh, bait
partamo nyo kacau balau sae tu mah

wakatu ambo ketek kalau kami pai kaparak, sambia bajalan balaguan lagu tu
mah, lirik nyo dan sa ingek ambo co iko :

Kaparak tingga jalan babelok
babelok jalan ka koto gadang
nan pai hato tak elok
nan tingga darah tak sanang .. 2 X