To: <rantaunet@googlegroups.com>
Sent: Thursday, December 01, 2011 11:28 AM
Subject: Re: [R@ntau-Net] “ Kalau Tidak Bisa Berhitung, Jangan Jadi Pengusaha ..Nak”

Mak Ngah tantang saketek carito ambo jembatan Tenggarong tu runtuah
jatuah bebas ka Sungai Mahakam itu begini :

Sabtu sekitar jam 4 sore ambo sadang baranang simbua2 aia jo anak
bungsu ambo di kolam ranang sebuah hotel berbintang di kta Balikpapan,
lalu naik kaateh santai sambia minum2 dan makan2an ketek (snek) di
baco dan disigi juo kompor sagaganggam tangan (BB) ado masuak pasan
dari Pak TR intinyo "cubo cek Jepe apo iyo jembatan tenggarong
runtuah"

yo tasentak ambo antaro pijayo jo indak, babarapo saat setelah BBM
dari Pak TR masuak foto di Group BBM alumni IPB ambo kawan2 nan di
Samarinda mamposting foto jembatan tu paska runtuah nan tingga
tiangnyo sajo, badan jalan habis total tajun bebas ka sungai Mahakam

ambo yo tertegun, galau dan prihatin saat itu kenapa
Jembatan ko yo ndak asiang lai dek ambo kalau ka lokasi Kutai Barat
via Tenggarong, takadang ambo lewati siang hari, malam hari yo sabana
coga jembatan ko dengan setiap sudut dan sisinyo penuh lampu warna
warni membentuk kerangka luar jembatan, pokoknyo kesannyo megah dan
kokoh penampakan fisiknyo, tapi kenyataannya begitu rapuh..entah apa
yang salah..antahlah..sungguh memprihatinkan dilihat dari segi
apapun..apo ado permainan.apo ado korupsi..seribu pertanyaan jiko
jembatan yang merupakan alat vital di Tenggarong ini yang menyangkut
kehiudupan masyarakat banyak dan lalu lalang transportasi, jasa dan
barang runtuah total hanyo dalam hitungan 30 detik sajo

sungguh sesuatu...yang sekiranya perlu bertanya kepada hati nurani
para otoritas dan pihak2 yang terlibat dulunya dalam pembangunan
jembatan ini hanya berusia 10 tahun saja, coba kita bandingkan
jembatan kereta api di lembah anai yang sudah 100 tahun ? sampai
sekarang tetap saja kokoh dan kuatnya "berkesan magis" sepertinya tak
lapuk dek hujan tak lekang dek paneh jembatan "diateh awang-awang" di
lembah anai nagari kito tu..tapi ya sudahlah..mudah2an pemerintah
melakukan penyelidikan yang tuntas tanpa ada tekanan kepentingan

satu hal lagi nan mambuek ambo tertegun dan menarawang ke jembatan iniadalah

ambo sekeluarga (suami istri dan 4 anak ambo) lebaran patang ambo
boyong ka Tenggarong sekedar liburan karano ndak pulang kampuang, anak
ambo nan di Pekanbaru 2 orang pengen ka Balikpapan main2, jadi kami
menikmati jembatan gantung sungai mahakam di tenggarong, lalu ka pulau
(resort) Kumala di tangah S Mahakam (objek wisata Kota Tenggarong)
tantu melewati jembatan ko, anak2 ambo menikmati jalan dijembatan nan
digantuang kabel sapanjang 700 meteran ko jo raso2 agak kagum juo
apolai malam hari kerlap kerlip lampu jembatan yo taraso megah dan wah
dipandang dek anak2 ambo dari kejauhan, jadi mandanga kaba ko yo anak2
ambo takajuik mananyokan.."iyo tu pa..baa kok runtuah
pa..Alahmdulillah kito masih dilindungan Allah ya pa..cubo pas waktu
lebaran awak diateh jembatan tu Pa..duhhh pengen nangis Isa (Raisa
anak ambo nan tuo) membayangkannya..itu carito anak-anak ambo BBM jo
ambo paska kejadian tu

itu sajo saketek carito ambo Mak Ngah dan dunsanak palanta RN

kecek urang bijak "ambiak hikmahnyo" Hikmah apo juo nan ka diambiak
lai kalau otoritas di nagari ko lalai..lalai...ka lalai sajo nan indak
pernah baraja jo kejadian nan samo...dek ula baa kecek sebuah iklan
"JIN JAWA" tu

"Bisa Diatur...Wani Piro"

Wass-Jepe