Iyo Sur,

Bara banyak nan alah diunjuik Ulando kanagarinyo. 3 abad bara kekayaan
alam dan rempah nan alah dibawo Ulando tu.

On 1/2/12, sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com> wrote:
> Mungkin kalau iyo namuah, indak ka barek dek mareka doh. Rasonyo Ulando
> masih investor Nomor Satu di US. Ka bara lah tu pangganti kain kafan...

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA