Fac grafice cu rrd pt interfete ethX
Baza de date rrd o fac de tip COUNTER si iau date din /proc/net/dev
Problema mea e ca din cand in cand (cam o data pe saptamana) imi apar
niste aberatii de genul ca am trafic de ordinul Tbytes/s
(terabytes ???). Eu banuiesc ca chestia asta se intampla in momentul in
care converg 2 factori:
1. contorul din /proc/net/dev se reseteaza
2. un eveniment care im scapa
Mai s-a intalnit cineva cu problema descrisa?

Fac tipul asta de grafice pe mai multe calculatoare si la toate am
genul asta de anomalie si numai la grafice bazate pe stuff
din /proc/net/dev.  As folosi in rrd ABSOLUTE dar asta presupune sa pot
reseta eu contoarele dupa ce fac citirea, si nu am cum.

Posibile solutii:
a) are cineva un indiciu despre ce se intampla la pct 2 de imi produce
anomalia in baza de date rrd ? (ceasul de pe calc e exact deci nu e
asta ).
b) stie cineva cum pot reseta contoare din /proc/net/dev fara sa
rmmod driver_eth (pe 2.4 era o chestie ) ?
c) alte idei ?

TIA

--
Mihai Voica