> Acuma problema mea este ca daca doaptea nacctd folsoeste 10% din
> procesor, in timpul zilei, la peak hours, ajunge la 99%.
> Am mai folosit bandwidthd, care facea exact ce-mi trebuia mie, dar crapa
> daemonu periodic.
> Un tool cat se poate de simplu, care sa-mi spuna ca ip-ul X a facut yy
> GB trafic luna asta gasesc? Care sa nu chinuie in halul asta?

La traficul asta nu as pune decat flows-tools.

http://www.splintered.net/sw/flow-tools/

Eventual, daca te coafeaza, poti sa-ti faci foarte usor un script cu
care sa importi datele din flow-uri in baza de date a lui netacct, sau
de ce nu in bbstatus care pe langa accounting iti face si grafice, le
poti da acces si la useri sa-si vada accounting si grafice, etc.

Dan