On Tue, 18 Oct 2005 10:35:02 +0300
Serghei Amelian <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Asta se intampla cand nu pui limite la counter. Daca nu ai limite e
> suficient un reboot si o sa-ti arate balarii.

aha, adica factorul care imi zapaceste grafic sa fie reboot? In
documentatia rrd spune ca e destul de destept si stie sa treaca peste
evenimente d-asta.Plus ca la mine, asa cum am zis, pe acelasi interval
orar, graficul cu packete/s e ok iar cel cu bytes/s e razna, deci ma
indoiesc ca de la reboot s-ar ineca. Din ce am vazut pana acum, la
reboot apare doar o perioada de "liniste" pe grafic.Oricum eu nu vreau
sa pun limite, la bandwidth ar mai merge, dar la packets/s pierd
spectacolul oferit de un flood.

--
Mihai Voica