> Tocmai am instalat aseara netacct. Face exact ce-mi trebuie mie, adica
> sa contorizeze traficul facut de fiecare IP.
> As vrea sa stiu alte setupuri in care il rulati, pentru ca:
>
> 1.routerul pe care l-am pus e un dual coppermine 1 ghz, cu 512 mb ram
> 2. monitorizeaza 6 clase C
> 3. traficul in timpul zilei este cam de 40 mbps, iar noaptea cam 15
mbps
> (mostly upload)
> 4. asta cred ca e mai putin relevant, dar routerul nu are apache/mysql
> pe el, prin urmare logheaza remote.

> [...]

Acelasi lucru l-am patit si eu cu bandwidthd... crapa... Prima si prima
data l-am instalat pe o masina slabutza: K6-II la 400MHz cu 256Mb. A
mers 3 luni de zile fara sa crape, timp in care serverul respectiv nu a
fost repornit nici o data. Apoi am instalat un PC mai performant. De
atunci au inceput problemele cu bandwidthd. El de fapt si de drept
merge, dar fisierul html apare incomplet si dupa ce apare prima data
incomplet, data viitoare cand daemonu isi "varsa" datele in fisiere
refuza sa le refaca. De curiozitate am reinstalat vechiul sistem (K6-II
400MHz) si bineinteles ca acolo merge. L-am mai instalat si la altcineva
pe doua routere... crapa si acolo in maxim 24 de ore...