aia 30kbps intra in cel mai rau caz la limitarea pe modemul de cablu,
nu la cea din shaper care e dincolo de cmts. nu da vina pe astral, da~
pe mentalitatea de cioban a romanului care crede ca are net ca sa fure
tot ce poate si sa faca mirror la internet.
si in al 2-lea rind da vina pe SNR/Orange/CFR-telecomunicatii etc care
fac ca sa coste cam de 4 ori mai mult sa aduci un STM1 de la grainta
in tara decit sa-l cumperi din Viena sa zicem si sa-l aduci la
granita.