Salut,

M-a ros inteligenta si am cumparat zilele trecute un laptop Acer
TravelMate 2413nwlmi, din ala cu Linux preinstalat. Acum cateva luni mai
luasem un 2313nwlmi cu care, dupa lupte seculare care au durat 2 zile,
am dat-o la pace si i-a mers bateria (smart battery) si ACPI-ul in
general (2.6.12.1+smart battery patch).

Eh, pe domnul in cauza nu merge partea de ACPI si tot ce am gasit pana
acum era sa dezasamblez cu iasl DSTS-ul lui si sa-l corectez si sa-l
reasamblez. Am reusit sa-l dezasamblez si l-am corectat partial (la un
momentdat cunostintele mele de asm s-au dovedit insuficiente).

Intrebarea e daca ati mai lucrat cu jucarii din astea si le-ati facut sa
mearga partea de ACPI decent. Oricum, mi se pare lamentabil suportul de
laptop in linux (in general), bateria tine mai putin si la majoritatea
laptopurilor te saturi de hacking pana reusesti sa le aduci la o stare
de decenta in functionare :(

--
unii oameni e-prosti
www.e-nenorocire.ro