Io am luat un acer ferrari 4005. nimic nu a mers din fuleu cu fc4. ce sa
mai zic ca nici nu pornea installerul fara usb-handoff.
Arunca-ti un ochi aici

http://pages.cpsc.ucalgary.ca/~weckerl/ferrari_ubuntu_64.html

ca poate gasesti ceva informatii utile.
in final poate postezi si rezolvarea (daca ajungi la asa ceva).

Alif