>     Postfix este in esenta un "one-man show".

Un "one man show" cu cateva mii de developeri ai distributiilor in
spate (nu trebuie sa scrie cod, e suficient ca testeaza, back-porteaza
patch-uri, etc) ?!

De asemenea, comparam mere cu pere. Postfix e un proiect matur, pvpgn
sau yate nu sunt. Exagerand un pic pentru a sublinia o idee, la postfix cu
greu te poti gandi la feature-uri noi pe cand la yate sau pvpgn lipsesc
lucruri elementare (sau foarte utile) din "core".

Matei