Salut, Sarbatori Bericite, Meri Clizma si diversele urari :-)

Am si eu o intrebare de garantari (mai precis de filtre/clasificatoare).
Sa zicem ca am definite diverse clase de garantare (arbore simplu) si filtre
aplicate toate pe parinte (cea mai simpla situatie).

1) Daca am un filtru pe ip-ul x, si un filtru pe ip-ul x portul y/mark z
whatever, in care clasa se va duce un pachet care vine de pe ip-ul respectiv, si
match-uieste portul sau mark-ul respectiv ? E la fel ca la iptables in care
ordinea de definire a regulilor intr-un chain stabileste regula efectiva care se
aplica (first matched first served) ?

2) same shit, daca am o data filtru pe ip si un alt filtru pe
port/mark/whatever, care regula se aplica in cazul pachetelor care vin si de la
ip, dar match-uiesc si  a doua conditie ? (tot same iptables, cu prima regula
definita se aplica?)

Mersi si Craciun Fericit (tre sa beau niste vin fiert ca ma apuca iar
retelistica de craciun si nu e bine :-))

Alex