On Fri, 23 Dec 2005, Liviu Daia wrote:

Ok, atunci pun si eu o intrebare. Inteleg ca faptul ca outputu se
scoate in chunks de 4096 de bytes

   Cum spuneam, 8192.

Cum va lasa oamenii singuri cum debitati ineptii. E posibil sa depinda de la SO la SO, sau de la versiune la versiune (daca ai ceva pe 64bit e posibil sa ai alte dimensiuni pentru buffere - dar nu obligatoriu). Cum va spuneam undeva pe la incpeutul threadului, man ulimit. Nu stiu altii cum sint, dar la mine:

ulimit -p
8
        unde:
         -p     The pipe size in 512-byte blocks (this may not be set)

   Daca ai facut asta ochioscopic, o posibila explicatie ar putea fi ca

ochioscopic!=practica sau realitate. Asta este motivul pentru care va certati nejustificat de la dimensiunea default a unor buffere, de la modul cum se comporta comanda 1>output sau comanda >output, etc. Pentru ca va dati cu presupusul sau trasniti lucruri din amintiri fara sa aveti nici o baza teoretica sau practica la afirmatiile voastre. Foarte defect domnilor, foarte defect.

   Pentru asta iti recomand fie un sistem cu man pages mai bine scrise,
fie o carte de UNIX.  Cum ar fi:

        Stevens, W.R. - "Advanced Programming in the UNIX Environment",
            Addison-Wesley, Reading, Massachusetts, 1997.

        Ti le-ai recomandat si tie? Foarte rau daca nu.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless