Tarhon-Onu Victor scria la data de 14 Ianuarie 2006:

>       Sinteti prin copaci cu securitatea asta a voastra. Nici nu ati
> definit despre ce anume discutati si va contraziceti pe chestiuni
> generale pierzindu-va si contrazicindu-va nejustificat prin detaliii
> si cazuri particulare. Tipic rlug.

    Nu am pornit de la un scop precis, asa ca e normal (sau cel putin
de inteles) ca nu am definit pana in momentul asta despre ce anume
discutam.  De-aia ce am facut noi aici se cheama discutie, si nu
seminar.

    Dupa parerea mea utilitatea unui asemenea demers consta in faptul ca
stimuleaza participantii sa-si reia propriile judecati de valoare, sa-si
puna in ordine argumentele, sa le compare cu ale altora, si in general
sa revizuiasca ce e de revizuit si sa actualizeze ce e de actualizat.
Este o ocazie pentru participanti si chibiti laolalta sa mediteze asupra
unei teme care pentru unii s-a dovedit a fi de interes.  Daca pe tine
nu te intereseaza, citeste thread-ul cu tasta Delete.  Iar daca nu esti
multumit cu nivelul de formalizare, nu te opreste nimeni sa organizezi
un seminar, sa scrii o carte, sau sa incepi un nou thread plecand de la
o definitie riguroasa a securitatii, a modelelor de atac s.a.m.d.  Eu
unul nu am urmarit asa ceva aici.

    Salutari,

    Liviu Daia

--