Pe data de Lun 16 Ian 2006 16:03, Ratiu Petru a scris:
> Poti sa o iei invers: sunt unii oameni care nu vor sa vada de pe
> rlug decat anunturile importante. Asta nu inseamna ca ceilalti nu
> trebuie sa vada acele chestii importante.
>
> Adica nu vad [EMAIL PROTECTED] ca o lista de joburi sau reclame sau mai
> stiu eu ce, ci un loc unde se fac anunturi suficient de importante.
> Unde acest "suficient" sta mai intai mana celor care posteaza
> (merita sa afle si cei subscrisi doar la anunt au ba?) si apoi in
> cea a moderatorilor (aceeasi intrebare, pe alt ton ;)  ). Daca nu
> ma insel, la fel se face si pe la distributii sau proiecte mari de
> [...]
Asta nu exclude necesitatea ca anunturile in sfera linux dar care nu
se incadreaza propriu zis in tematica listei rlug - anunturile de
joburi in special - sa poata fi separate de lista 'principala'. si in
acest caz, din aceleasi motive, ar tb ca cei care nu sunt abonati la
anunt-jobs sa nu primeasca aceste mesaje.
--
ghrt