salut

am un SBLive 5.1! SB0220.
ALSA din 2.6.15, spre deosebire de kernele anterioare, scoate sunet
prin 3 canale (nu stiu cum sa le zic), care sunt denumite de KMix
Output->{Master, PCM} si *Input*->Wave.
Pana acum nu trecea si prin Input->Wave.

Ei bine, asta este o chestie care mi se pare ciudata, deoarece Wave
este la Input, nu la Output, asa ca nu ar trebui sa aiba treaba cu
ascultatul oggurilor.
Daca dau cu alsamixer, lucrurile apar corect:
- exista un Output->Wave care conditioneaza sunetul de playback.
- exista si un Input->Wave care NU conditioneaza sunetul de playback.

Deci problema pare a fi de KMix, care afiseaza un singur Wave, la
Input, dar care se comporta ca cel de la Output.

Corect? Ca pana cum am tras un bug aiurea pe lista de kernel si n-as
vrea sa o mai comit si pe la kde.
KMix 2.6 din KDE 3.5.0

--
ghrt