On Wednesday 18 January 2006 11:57, Cristian Mitrana wrote:

> Fisierele deschise prin samba se pot vedea cu smbstatus, ia incearca sa
> vezi.

Cu smbstatus nu prea. Din ce vad eu aici, rezulta ca se pot vedea resursele
accesate dar nu si fisierele din acele resurse. De ex "antrep" este resursa
accessibila via samba care pe hdd are mapat folderul /home/test/antrep, in
care se afla o serie de ALTE FISIERE.... Din ce apare mai jos, eu nu vad ce
anume acceseaza in antrep, userul care vine de pe masina cu numele de nebios
info1 ... ci doar ca face ceva in antrep...

# smbstatus -v -S
using configfile = /etc/samba/smb.conf
Opened /var/cache/samba/connections.tdb

Service      pid     machine       Connected at