chiar nu s-a inteles nimik din intrebare?

  daca primiesc mail-uri rlug  si postez aici nu sunt in lista?!?!

  am dat un paste in compose si yahoo are o problema cu paste-ul ....... se pare
  e tarziu si sunteti obositi, nu mai raspundeti in rlug asa tarziu :)

  mersi pentru hint2

  nu, nu sunt eu ISP (poate doar pentru mine)

  mersi pentru hint2 inca odata

Ratiu Petru <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  On 1/18/06, Cipri wrote:

> salutare squid pe fedora 4 sau slackware 10

Domnul pomenit mai sus nu este inscris pe lista asta

> am un ISP intrebarea este: Cum pun si al doilea ISP pe aceeasi masina (daca
> se poate in squid)? mersi p.s. daca are careva un .conf.....ar fi mai clar
> sau cel putin partea cu 2 ISP

Daca zici ca esti patron de ISP, probabil ar trebui sa ai mai multe
masini in ograda, pentru redundanta.

Nu sunt eu ala care sa arunce primul cu piatra de obicei, dar asteptam
un oarecare efort macar in formularea unei intrebari, ca sa nu mai
vorbim de cautatul unui raspuns.

Hint1:
http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Cum_se_pun_%C3%AEntreb%C4%83ri_%C3%AEn_mod_inteligent

Hint2: http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html