On 1/18/06, Cipri <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> chiar nu s-a inteles nimik din intrebare?

Nu.
>   daca primiesc mail-uri rlug  si postez aici nu sunt in lista?!?!

Ba da.
>   am dat un paste in compose si yahoo are o problema cu paste-ul ....... se
> pare
>   e tarziu si sunteti obositi, nu mai raspundeti in rlug asa tarziu :)

Scrie naibii romaneste.
>   mersi pentru hint2

Hint1 e mult mai important, niste oameni de pe aici au muncit niste
nopti pt. tine ca sa-l citesti in romana, asta sa nu mai vorbim de cei
care l-au scris in engleza.

>   nu, nu sunt eu ISP (poate doar pentru mine)

Atunci nu te mai lauda ca "ai un ISP" si nu mai conversa cu Dl. Squid
P. Fedora , ca nu e aici.

Petre.