On Thursday 26 January 2006 23:28, TheTerror wrote:
> in momentul in care folosesti un proxy HTTP, e absolut
> normal sa se intample asta deoarece functioneaza prin
> requesturi http. adio typing a message, adio status-uri (se
> actualizeaza odata la cateva minute pt toata lista).
> incearca un proxy socks, dante de exemplu, dai acces pe ce
> ip-uri vrei sa fii sigur ca nu sunt probleme; va merge mult
> mai bine

Stai breh calm ca s-a inventat "CONNECT" intre timp pt HTTP
proxy-uri si deci merge orice merge pe o conexiune normala
TCP (iar Yahoo AFAIK nu foloseste UDP so merge). Plus ca am
folosit yahoo prin tinyproxy multa vreme si nu am avut
probleme.

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
GPG : http://dizzy.roedu.net/dizzy-gpg.txt      WWW: