* (la 01-02-2006, 19:58) Liviu Daia a scris:

Serghei Amelian scria la data de 1 Februarie 2006:
Pentru ca folosesc imap si pentru ca latimea de banda e destul
de scazuta, m-am gandit sa pun pe workstation un server de mail
(postfix/cyrus).
[...]

Problema e ca workstationul nu e pornit tot timpul, asa ca va trebui
sa am un MX backup care sa colecteze mesajele care pot veni in
timp workstationul e oprit. Exista vreo modalitate de a-i spune
backup-serverului (care e postfix si el) sa nu rejecteze niciodata
mesajele pentru mine, ca o sa le iau sigur intr-o buna zi?

   Foloseste pull in loc de push.

de ce nu instalezi un server imap/pop3 pe masina conectata permanent la internet si un mta local pe workstation care va primi mailurile luate de pe primul server cu fetchmail ?

 [...]
   Solutia buna dar mai complicata: UUCP over TLS.  Cu asta poti sa si
gzip-uiesti mesajele inainte sa le trimiti.  De fapt e destul de simplu
daca ai rabdare sa citesti documentatia si sa intelegi ce trebuie sa
faci.  Singurul punct nebanal este ca pentru TLS vei avea nevoie de ceva
de tipul sslcat (din pachetul ucspi-ssl); openssl nu e suficient.

sau uucp+ssh: http://www.linuxfocus.org/English/March2004/article330.shtml
http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2005/03/10/uucpmail.html

mitu