> A?a cum am spus s?pt?m?na trecut?, sunt nevoit s? dezvolt un program ?n
> pascal pentru o juc?rie embedded cu un procesor StrongARM intel.

> /i8klib/arm/i8k/i8k/i7000.c:2324: undefined reference to `__modsi3'
> /i8klib/arm/i8k/i8k/timer.c:60: undefined reference to `__udivsi3'

> Dup? s?p?turi ?i c?ut?ri, am dedus ca referin?ele pe care se pl?nge c?
> nu le g?se?te sunt ?n libgcc.a. Am copiat ?i fi?ierul ?sta unde le-am

O solutie ar fi sa gasesti pe undeva (am uitat de unde le-am luat eu, parca
din libgcc sau din uboot) rutinele astea (modsi3/umodsi3 si divsi3/udivsi3) si
sa le
linkeditezi cu programul tau. O sa-ti mai trebuiasca si un div0 la un
moment dat.

Cand m-am lovit de asta n-am reusit sa ma prind repede de la ce e,
asa ca n-am mai incercat sa aflu si am facut ca mai sus. *Suspectez* ca are
de-a face ori cu soft-float vs. hard-float la compilarea libgcc si
(in)compatibilitatea binara intre ele, ori cu ceva problema de script de
linker in gcc (iirc, doar cu cross-gcc am avut probleme, cel nativ merge
din fuleu).

Daca gasesti o explicatie (sau macar o descriere corecta/completa) a problemei,
as fi si eu interesat.

> Dragos P

Matei