Dizzy scria la data de 7 Februarie 2006:

> Huh ?!
>
> kqueue() AFAIK e analog lui select/poll/epoll

    Asta este intr-adevar una sintre functiile kqueue(2).  Nu e singura
insa, si cu siguranta nu e cea care ma intereseaza aici.

> dar nu lui dnotify.

        man 2 kqueue | less +/EVFILT_VNODE

> Adica atomicitatea operatiei de scriere. Fa samba ca la scriere sa
> scrie intr-un fisier temporar si dupa ce termina de scris sa il mute
> (adica cand se face close). Nu stiu daca samba are destul suport sa se
> poata face asa ceva.

    Stiu suficient de putine (sau de multe? :-)) despre Samba ca sa-mi
dau seama ca un asemenea proiect ar fi o pierdere de vreme...

> Foloseste inotify si fa catch la evenimentul de CLOSE_WRITE.
[...]

    Din cate inteleg inotify este un inlocuitor al lui dnotify, care
merge numai pentru kernel-e 2.6:

        http://www.edoceo.com/creo/inotify/

    Salutari,

    Liviu Daia