>     Cred ca nu am explicat suficient de clar ce vreau.  Cand cineva
> face un update, poate pune in directorul respectiv (prin Samba) mai
> multe fisiere.  Daca a pus de exemplu 5 fisiere, e important sa fie
> sincronizate fie toate 5, fie nici unul.  Tranzactia incepe in momentul
> in care e deschis primul fisier si se termina in momentul in care e
> inchis ultimul.  Nu e suficient sa impart asta in 5 tranzactii separate.

Cum nu exista in SO o operatie atomica "creeaza 5 fisiere", nu cred ca-ti poti
asigura in vreun fel atomicitatea tranzactiei daca nu te ajuti un pic, de
exemplu cu un lockfile.

>     Timing-ul nu e critic, sunt acceptabile intarzieri de mai multe
> minute.  E important insa sa nu amestec fisiere vechi cu fisiere
> noi.  Un race condition e probabil inevitabil, dar sistemul trebuie sa
> minimizeze asta.

Daca vrei doar sa minimizezi sansele, i/dnotify ca sa vezi daca se umbla
pe fs, si astepti un pic sa nu mai apara operatii noi :)

Matei