Viorel Anghel scria la data de 9 Februarie 2006:

> bine. vezi ca mai nou exista si stratum 1 in romania.

    De curiozitate, unde?

> also, daca tot suntem la capitolul opentpd, "ultima data cind m-am
> uitat" avea niste lipsuri, cu alte cuvinte nu este un rapsuns la
> orice problema. in particular, ntpd suporta conceptul de 'peers',
> lucru pe care ti l-ai dori in mod normal intr-o retea maricica.
> http://www.ultimeth.com/ntp/NtpPeers.html

    Da, openntpd nu-si propune sa faca "totul", e doar un ntpd care
"merge".  Un alt exemplu de feature cerut de popor si care nu va fi
adaugat niciodata este un echivalent pentru ntpq.  Motivele pentru
care unii au simtit nevoia unui nou ntpd desi exista cel de la ISC
(industrial strength si care face "totul" de multa vreme) au fost
discutate indelung si apasat.  Arhivele sunt pe net si probabil ca nu
are rost sa reluam discutia aici, dar FWIW, principala problema a ISC
ntpd este ca poate ajunge in conditii "prielnice" si la diferenta de 15
minute fata de ora reala, si sa nu-si revina singur.

    Salutari,

    Liviu Daia

--
Dr. Liviu Daia                                  http://www.imar.ro/~daia