On Wednesday 15 February 2006 19:05, marius zbihlei wrote:
> shtiu ca poate e stupid ..dar cand i-ai facut ultimul VACUUM ?

MySQL nu are VACUUM, are OPTIMIZE, dar nu stiu daca e exact acelasi lucru. In
plus datele sunt abia introduse, nu ar trebui sa fie probleme. Oricum am
rulat OPTIMIZE, fara rezultat. Rezultate ceva mai bune la UPDATE (dar nu cum
mult) am obtinut inlocuind MyISAM cu InnoDB (dar a crescut timpul de insertie
de la 11 minute cu MyISAM la 15 minute cu InnoDB, P4 3.0Ghz 512M RAM, 650.000
records).

[...]

--
Serghei.