On Thursday 23 February 2006 19:18, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Yep, am dat si eu astazi peste ppthtml, care se afla de fapt in
> xlhtml. L-am luat, compilat si dat drumul. Conversiile sunt
> intr-adevar jalnice
>
> :(( Se pare ca nu stie sa salveze png-uri (cum face wvware sau
> : ooffice).
>
> Sau inca nu mi-am dat eu seama cum as putea sa fac chestia asta. Am
> sa incerc sa ma uit in sursele lui. Multumesc de ajutor !

Sper sa fiu ontopic, dar pentru conversia unui fisier PowerPoint in
fisiere html ai putea sa faci cu KPresenter (daca ai probleme cu
importul, incearca sa--l transformi mai intai in OpenDocument).
In KPresenter ai File->Create HTML Slideshow.

Andras

--
Quanta Plus developer - http://quanta.kdewebdev.org
K Desktop Environment - http://www.kde.org