Salut,

 Daca oricum era vorba despre pentru cine e bun linuxul si cine nu, iata
un lucru interesant, ce se intampla la Sf. Gheorghe. Biblioteca
judeteana de aici ofera access internet gratuit. Calculatoarele (vechi,
486 si Pentium I) sunt terminale Linux cu SuSE 10.0 si KDE 3.5.1
(browserul e Firefox, dar sunt cativa care folosesc Konqueror). Anul
trecut cateodata utilizatorii au spus ca nu totul e lent, dar de fapt
conexiunea era lenta (max. 128kbps). Acum cand conexiunea la internet e
mult mai rapida, nu prea am auzit plangeri. :-)
Dar cea ce am vrut sa spun ca incepand cu luna viitoare biblioteca
organizeaza cursuri (gratuite) de initere in utilizarea calculatoarelor
si a accessarii internetului pentru pensionari. S-au inscirs deja 60 de
pensionari! Sunt curios cum se vor derula cursurile (sotia mea va tine
cursurile, ea nu este informatician, ci filolog...), dar dupa
experienta ultimului an nu cred ca vor fi probleme. Eu pot sa spun ca
deja acum Linux e ready pentru desktop pentru utilizatorii obisnuiti,
fara nevoi speciale.

Andras

--
Quanta Plus developer - http://quanta.kdewebdev.org