On Sat, 25 Feb 2006 00:34:12 +0200
lonely wolf wrote:

> cuvintul cheie este "modern". nu inteleg de ce il folosesti in
> aceeasi fraza, in forma afirmativa, alaturi de debian.

pai ma mai dau si cu testing si acolo mai sunt si noutati. Oricum
venind din directia redhat/fedora mi se pare totul cam peste
mana, incep insa sa ma obisnuiesc. Ba chiar la partea de recompilat
pachete din surse (dupa ce am mai pus patch) parca am inceput sa ma
descurc mai bine decat cu rpmbuild and friends.

 Se pare insa ca la apache2+ssl e totul cam ambiguu, ca toti se vaita
pe gogu, si fiecare vine cu solutia proprie. La apache1 situatia era si
mai si: porneai 2 servere: apache, apache-ssl fiecare cu fisiere
proprii de config. Cool!. Plus ca mod_php era doar pt apache, daca
vroiai si pt apache-ssl probabil ca trebuia sa editezi prin confuri.

Eu sunt mai noob la debian, asa ca rog debianistii vechi sa ma ierte
(daca spun prostii) si sa ma indrume :)

--
Mihai Voica