Cam pe la 03/03/2006 03:34 PM, Silviu Marin-Caea scrise:
On Friday 03 March 2006 15:19, lonely wolf wrote:
Tarhon-Onu Victor wrote:
On Fri, 3 Mar 2006, Silviu Marin-Caea wrote:
Se pot lua numai cateva (de ex. 4), trebuie o subretea, sau cum se face?
    Iti trebuie o clasa PI (provider independend) care are cel putin
256 ip-uri (/24), pentru a o obtine iti va trebui un AS (autonomous
system number). Pentru a obtine AS-ul trebuie sa le dovedesti celor de
la RNC
sau sa ceri la www.jump.ro care sint mai relaxati in verificari. te
costa 300$ un /24 + AS

Doi provideri se poate.

Se pot face routarile necesare si eventual load balancing cu zebra? E stabil? Stiu ca s-a chinut un meserias cu chestia asta mult timp si efectul era ca nu mai veneau mail-uri de la unele hosturi din internet. E posibil sa fi fost din cauza unui provider dintre cei doi care nu exporta nu stiu ce corect.

Ideea este ca nu prea vreau sa-mi bat cuie-n talpa daca nu e o treaba stabila.

Are you f. kiddin me? Reusesc pustii cu retelele de cartier "sa-si faca bgp-uri" si meseriasii se impiedica?

--
They say money can't buy happiness? Look at the smile on my face... ear to ear,
baby!