Cam pe la 04/20/2006 08:21 PM, Radu Oprisan scrise:
Dan NAE wrote:
Nu stiu daca HT te ajuta sau te incurca daca il folosesti pe post de ruter, poate isi da cineva mai avizat cu parerea.

Nu sunt cu mult mai avizat, dar ma indoiesc ca paralelizarea task-urilor ajuta cumva pe un ruter... cu atat mai mult, irq-urile sunt tinute tot de un proc... so... nu are rost, dupa mintea mea cel putin

Doua procesoare fac routerul mult mai responsive la incarcare medie si mare si la spike-uri. Dar nu stiu daca HT functioneaza chiar asa bine sau daca e mai mult bling-bling.

--
They say money can't buy happiness? Look at the smile on my face... ear to ear,
baby!