Cam pe la 05/12/2006 04:02 PM, Dany scrise:
lonely wolf <[EMAIL PROTECTED]> wrote:    iptables , connlimit
daca vrei strict apache, http://cband.linux.pl/

  am incercat cu connlimit si dupa cateva minute dupa ce introduc regula cu
connlimit imi trosneste un fel de kernel panic de toata frumusetea...incercat
cu 2.6.11 si 2.6.16.10...fedora core 4.
se pare ca cband ar fi solutia momentan...o sa sap si sa vad ce iese...

Eu as pune un squid in accelerator mode in fata apache-ului. Apoi squid-ul are ACL-uri pentru nr maxim de conexiuni, si setarile dureaza doar 15 minute si ai scapat.

--
They say money can't buy happiness? Look at the smile on my face... ear to ear,
baby!