On 5/17/06, Constantin Gavrilescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Cam pe la 05/17/2006 10:44 AM, Mihai Sari scrise:
> Da folosesc htb.init, zici sa trec pe interfata respectiva si  src
> <ip_local> adica IP ul serverului?
>
> Merci o sa incerc

Zic sa faci inca o clasa separata pentru traficul local, numita LOCAL,
si apoi sa testezi daca traficul local chiar o ia pe acolo.

Am facut clasa LOCAL care preia o buna parte din trafic dar  .... in
continuare se duce si pe default(aceste cresteri coinicid) mentionez
ca in conf am pus prima clasa LOCAL daca are vre-o importanta