On Friday 19 May 2006 11:38, Lorin Scraba wrote:
> Salut.
> Ca sa fiu si eu in rand cu tinerii ahtiati dupa comunicare mi-am
> instalat Skype pe mirificul meu Debian Sarge ( k2.6.16.2 ) si
> incercat varii setup-uri cu alse, oss-uri, artds-uri si asa mai
> departe.
>
> Am cateva probleme/intrebari:
>
> - nu merge multiplexarea de stream-uri audio pe aceeasi placa (
>   snd_intel8x0 ); pot folosi artsdsp, aoss pentru toate cele mai
> putin pentru Skype ( aoss skype => liniste deplina, artsdsp skype
> => segfault )

Daca skype nu are suport nativ pt alsa si daca aoss nu merge inseamna
ca nu ai cum sa mixezi mai multe canale cu Skype pe placa ta. Simplu.

> - o placa de sunet poate avea ceva nativ pe ea pentru multiplexare
> ? de exemplu, pe statia de acasa, pot rula mai multe aplicatii de
> sunet fara nici o problema by the default

Evident. Exista placi de genul creative live (bazate pe emu10k) care
fac si pana la 64 de canale odata. Exista si place mai lame cum am un
via built-in pe placa de baza care are 4 canale. Sau am acasa un ess
vechi de tot care are mixare hardware de 2 canale.

> - flashplayer-ul din linux ( folosesc opera si firefox ) poate fi
>   determinat sa cante nu doar sa afiseze ?

Vezi sa nu fie busy device-ul /dev/dsp si ar trebui sa mearga.

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
GPG : http://dizzy.roedu.net/dizzy-gpg.txt      WWW: http://dizzy.roedu.net